torstai 23. lokakuuta 2014

Joulurinki 2/4!

Joulurinkiä edelleen ja kortteja tulee kun sieniä sateella :) No ei nyt sentään mutta kuitenkin tulee jokunen silloin tällöin. Sari oli tällä viikolla materiaalien lähetys vuorossa ja ihanat matskut oli kuoressa, mutta muutaman kerran minä sain nieleskellä kun kuoren avasin ;) Nimittäin oli mulle ihan erilaiset matskut, mutta onhan se kivaakin joskus mennä mukavuusalueen ulkopuolelle ja tässä mentiin todellakin mun mukavuusalueen vieraalle puolelle. Joku ahkera oli jo korttinsa saanut valmiiksi kun minä tuskaisena suurin piirtein pyöritin materiaaleja pöydällä ilman mitään ajatusta ja ideaa!No pakkohan se oli vain joku idea keksiä ja aikani pyörittelin matskuja ja tässä on tulos. Ei ihan sitä mitä ajattelin yllätys yllätys mutta sentään sain jotain aikaan. 
Tuo hauskaa joulua teksti nauhan päässä on tarkoituksella irrallinen.Kuvasin sen irti kortista ja kortin päällä että huomaa mitä ajan takaa :) Ehkä muokkaan tätä vielä joskus enne lähetystä mutta tässä on nyt tämä versio.

Tässä oli kuoren sisältö kokonaisuudessaan. Kaikki matskut sain tuhlattua ja osan pilattua joten mitään ei juurikaan jäänyt yli tällä kertaa.

Mukana menossa ovat Apris,Sari ja Minna itseni lisäksi. Apris on ainakin saanut salamana omansa tehtyä joten käykäähän katsomassa mitä ihanaa näistä on tällä kertaa syntynyt muilla naisilla. Minä olen seuraavana lähetys vuorossa ja vähän olen jo miettinyt mitä laitan kuoriin mukaan mutta en mitään ole lyönyt lukkoon vielä joten mieli voi muuttua.

Ei tästä nyt tullut sellaista mitä ajattelin taas kerran mutta näillä mennään ja toivotteleen nyt sitten vain kaikille ihanaa iltaa :)

1 kommentti:

  1. Tosi ihana kortti. Yritin mallata myös taloa omaan korttiini, mutta jotenkin se ei vaan sopinut. Mutta jospa tekisin samoin kuin sinä, eli yhdistelisin aiemmista kuorista jääneitä materiaaleja (mitä olenkin aikonut tehdä jo pidemmän aikaa...).

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)