sunnuntai 25. elokuuta 2013

Korttirinki 1/4

Vihdoinkin minä sain korttini valmiiksi,jouluisen tietenkin :) Olen jälleen mukana Apriksen joulukortti ringissä ja yhtä ihanaa on aina olla näissä  mukana. Apris oli ensimmäisenä matsku kuorten lähetysvuorossa ja valtaisa sinisävyinen kuori sieltä tulikin. Sain kyllä ensin aika pitkään miettiä ja pyöritellä papruja+muita materiaaleja ennen kun sain jotenkin päin kortin kasattua ja sitten kun pitäisi olla vielä tyytyväinenkin omaan tuotokseen. Monta päivää näitä pyörittelin ja aina kävin muuttamassa ideaa kunnes vihdoin ja viimein kortti on valmis.Osa rinkiläisistä olivat nopeaita ja ihan säikähdin kun huomasin että eka oli jo korttinsa saanut valmiiksi ja vieläpä kaksin kappalein ja minä se vain ihmettelin mitä sitä tekisi. Muutama mutka tuli matkaan kun menin sössimään siellä sun täällä mutta onneksi matskuja oli runsaasti niin oli varaa hieman mokailla ;) 
Tälläinen sisältö oli kuoressa..minä käytin kaikkia,ainoastaan vähän jäi ruskeaa paperia ja pieni pala tähtipaperia. 
Kuoressa oli jännä tarran näköinen paperi jossa oli sellainen kimalle pinta ja peittävä en tiedä onko mikä oikea nimi tälle mutta uusi tuttavuus oli minulle ja ensin meinasin ettei sitä saa mitenkään laitettua korttiin,mutta lopulta keksin että leimavärillä "maalasin" tähti paperin siniseksi ja päälle laitoin sitten tämän tarran. Hienolta näytti livenä ja kimalsi kauniisti mutta ei sitä saanut korttiin mitenkään ensille vaikka koitin kuvailla mistä kulmasta tahansa,joten kuvan kautta sitä ei erota että olisi mitään erikoista mukana. 

Minä en ole koskaan värjännyt leimakuvissa hiuksia muun väriseksi kun ruskean sävyissä ja tämä on eka kortti missä olen sitten käyttänyt hempeää keltaista kun eikös enkelit ole vaaleahiuksia :) Meillä esikoinen nimittäin ainakin näin sanoin että enkelit ovat aina vaaleahiuksia.
Minun jouluinen enkeli kortti on valmis ja joku onnellinen saa tämän sitten jouluna kotiinsa :) Tagin olisin halunnut mahduttaa etusivulle mutta ainahan ei saa mitä haluaa ei edes joka kerta..joten tässä kortissa se on sitten sisäsivulla..
Mukana menossa muitakin kun minä ja emäntä ja käykäähän katsomassa mitä muut ovat saaneet aikaiseksi. Lisäkseni mukana ovat Apris, Maca ja Granne
Nyt onkin sitten aika odotella uutta kuorta saapuvaksi :)

Mukavaa loppu iltaa!

6 kommenttia:

  1. Matskujen pyörittely on kannattanut. Todella ihana kortti.

    VastaaPoista
  2. Upean kokonaisuuden olet tehnyt, kaunis kortti täynnä ihastuttavia yksityiskohtia.

    VastaaPoista
  3. Upean kokonaisuuden olet tehnyt, kaunis kortti täynnä ihastuttavia yksityiskohtia.

    VastaaPoista
  4. Todella upea kortti! Hauska nähdä, miten monenlaisia ratkaisuja saatiin aikaiseksi.

    VastaaPoista
  5. Kaunis kortti kivoja yksityiskohtia.

    VastaaPoista
  6. Tosi ihastuttava kortti, pitänee vilkaista nuo toistenkin aikaansaannokset :-)

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)