perjantai 10. tammikuuta 2014

Korttirinki 1/4

Pitkästä aikaa kortteilua ja nyt onkin juhlat juhlittu ja uusi vuosi käynnistynyt joten olikin ihana päästä Apriksen ystävänpäivä rinkiin :) Minä olen ihan hulluna kaikkiin rinkeihin ja on aina ilo päästä osallistumaan niihin. Nyt kyseessä siis ystävänpäivä rinki ja ekat matskut lähetti Apris. Ihanat matskut sieltä tulikin ja leimakuva on syötävän suloinen,tätä minulla ei itsellä edes ole mut sitä olen kyllä ihastellut monen monta kertaa. Tälläinen matsku kuori tuli postipojan mukana tällä viikolla :)


Olimme Oulun kodissa monta viikkoa joululomalla ja siellä ei ollut yhtään ei siis yhtään lunta,mut se taitaakin olla aika monessa paikassa sama ilmiö.Itse vain en muista vuotta milloin ei olisi Oulun korkeudella ollut jouluna lunta :( Okey en pidä talvesta ja lumesta ollenkaan mutta voihan sitä edes hitusen olla jouluna ;) Joulupukkikin tuli käymään mazdalla :)  Nyt on palattu arkeen kerta rytinällä ja täällä meidän toisessa kotona sitä lunta on sitten vaikka koko suomen edestä. Olisko 60cm jo luonnon lunta jos ei enemmänkin..ainoa huono puoli on taas kun pakkasta on -32 astetta joten ei hyvä tämäkään.

Mutta aiheeseen ettei tule kovinkaan pitkää elämän kertaa tähän vuoden alkuun.Mukana ringissä on emännän ja minun lisäksi Jaanuska ja Sari joten käykäähän kurkkailemassa mitä he ovat matskuista saaneet aikaan.

Itse olisin voinut hieman panostaa korttiin mut aika yksinkertaisella linjalla aloitin tämän vuoden ensimmäisen kortin. Kaikkia matskut sain tuhlattua korttiin ja se onkin mun tavoite aina näissä ringin korteissa. Nyt vain odottelemaan seuraava kuorta saapuvaksi :) Omat matskunikin olen jo kerännyt valmiiksi vaikka olen viimeisenä lähetys vuorossa :) 



Osallistun tällä kortilla pitkästä aikaa myös Villakeijun haasteeseen missä toiveena oli vähintään kaksi sydäntä ja tässähän niitä on jopa neljä :) Marikalla on kirja arvonta joten käykäähän osallistumassa arvontaan jossa voitte voittaa Marikan korttien väritystekniikka kirjan.

Ihanaa viikonloppua kaikille!


5 kommenttia:

  1. Tosi kauniin kortin olet tehnyt! Kiva idea laittaa nuo pienet sydämet tuon kädessä olevan kaveriksi.. enpä osannut tuota ajatellakaan. Mukavaa viikonloppua sinulle! <3 :)

    VastaaPoista
  2. Suloinen kortti! Minäkin tykkään kovasti tuosta Mankun leimasta ja minulla se onkin:)

    VastaaPoista
  3. Yritin jo eilen jättää kommenttia, mutta eipä näköjään tallentunut.
    Tosi kaunis on korttisi ja kivasti olet matskuja käyttänyt. Vihdoin sain postattua oman korttinikin.

    VastaaPoista
  4. Miekin kiinnitin ensimmäisenä siihen, miten kivasti olit nuo sydänkuviot sijoittanut korttiin! Ja malttamattomana myös odotan, että pääsen lähettämään omat materiaalini Ü Olen aloittanut kokoamisen heti vuoden alusta Ü
    Ihanasti olet saanut käytettyä kaikkia materiaalia. Kaunis!

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana prinsessamainen kortti, kivan hempeet värit teillä "kierroksessa"...menenpä tsekkaamaan muutkin :-))

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)