keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Kutsukortteja ja reseptivaihtokortit!

Taas on juhlan aikaa ja tälläiset kutsut lähti neidin 9v synttärikutsuiksi.Kuvasin vain muutaman mutta 8 näitä tuli tehtyä tänä vuonna. Mulla piti tehdä sellaiset cd kortit tänä vuonna mutta  enpä ollut muistanut ostaa mitään lakkaa millä musteen saa pysymään cd:n pinnassa joten sehän levisi heti kun käpälä vähän osui pintaan..no ei hätään näistä tuli hätä vara kortit :) Kelpasi tytölle joten sehän se pääasia on. 
Lisäksi osallistuin taas jälleen Zirkonellan resepti haasteeseen missä oli aiheena jouluisia leivonnaisia. Olen niin näihin haaste ja resepti juttuihin ihastunut ja mikä ihaninta saa aina reseptejä itsellekkin ;) Minä osallistuin tällä kertaa maustekakulla ja mun reseptikortit näyttää tältä jotka lähtee huomenna postiin. Väri on korttipohjassa punainen vaikka mun koneella näyttää oranssilta tai tiilen punaiselta. Yksikertaisella mentiin tälläkin kerralla.
Kipakkaa pakkas iltaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your comments and your visit my blog :)