sunnuntai 26. helmikuuta 2012

P*skarteluhaaste 130!

Tällä kerralla P*skiksessa on aiheena BINGO ja olihan taas kiva aihe :) 
Tosin menin ja mietin tosi kauan että mitkä rivit pääsen toteuttamaan vaikka helppoahan tämän pitäisi olla kun ei tarvitse kun valita kolme kohtaa mitkä tekee..mutta silti tämä oli oikein haasteellinen tehtävä minulle. Lisäksi menin ja teloin eilen lasten kanssa pulkkamäessä vasemman käteni,jossa komeilee nyt hieno lasta..onneksi olen oikeakätinen joten ei hirveästi hidasta vauhtia joskin hieman kuitenkin ;) 

Tässä bingo kartta:
Ja tässä on minun valintani eli sininen,ressaus,nappi!
Kortissa käytin kerrankin muutakin kun Magnolia leimasinta ;) 
Valmis korttini on tässä:

8 kommenttia:

  1. Oi ihana kisuli, suosikkileimasimia...
    upeasti väritetty, kaunis kortti,
    paranemisia;-))m

    VastaaPoista
  2. Tämä kisuli on mun lemppari. Oma kissani kun oli pentu se "ryösti" aina rintsikoita juosten niiden kanssa pitkin asuntoa pömpöttäen niitä takatassuillaan. Ihana väritys kortissasi.

    VastaaPoista
  3. Hieno kortti, upeat värit ja kaunis kokonaisuus! Onneksi tuo vamma on ohimenevää laatua ja tuli ainakin lystinpidon siivellä.

    VastaaPoista
  4. Ihana on kortti ja hauska kuva, toi ihan hymyn huulille :) Paranemisia sinne!

    VastaaPoista
  5. Ihana kortti! Kaunis värikokonaisuus. Tuo on minun lempparileimasimia ja käy moneen onnitteluun.

    VastaaPoista
  6. Mukavan rentouttavaa meininkiä :) Hyvän värinen ;o)

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)