keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Tuikkukortti ostokseni!

Tänään sain ihanuuksia postista ja piti jo autossa avata paketti kun olin niin innoissani näkemään minkälaisia ostoksia sitä on tullut tehtyä. Minä olen koittanut ja koittanut tehdä näitä tuikkokortteja ja nehän on olleet ihan kamalia väkerryksiä ja suurin piirtein roskiin on ne saanut heittää kun ei ole yksin kertaisesti viitsinyt lähettää tai antaa kenellekkään.

Nyt sitten päätin hyvissä ajoin eli (viikonloppuna) et kysynpäs eräältä blogi ystävältä et olisko hänellä myydä mulle muutamia tuikkukortteja. Olin ihan siinä oletuksessa ettei nyt varmaan ole,mut pakko oli ainakin kysyä. No ilokseni sainkin viestin että olihan hänelle joten kaupathan siitä syntyi ja nyt minulla on ihania tuikkukortteja annettavaksi iso kasa. 

Itse ainakin ilolla maksan jostain  jos vain saa joltakin jotain mitä olen kaivannut eikä se minua haittaa vaikka en sitten ole jotain itse tehnyt. Tosin nuo tuikkukortit ovat niin ihania ettei noista melkein haluaisi luopua mut ilolla niistä luovun kun voin hyvällä mielellä antaa niitä kun ovat niin hyvin tehtyjä ja ihania :) 

Päätinkin opetella tekemään näitä hyvissä ajoin jo ensi joulua ajatellen tai vaikka ihan jotain muuta juhlaa,eihän tuollaisten teko voi mitenkään olla vaikeaa kun oikein harjoittelee ?! 

Tässä on minun ihanat ostokseni,nyt vain tuikut sisälle ja ne onkin valmiita annettavaksi :) Tänään on ollutkin helppo päivä kun kävin joulutorilta hakemassa myös mummoille sellaiset tervatontut mitä voivat käyttää saunassa ja nekin oli käsintehtyjä ja minusta mainiot joulu muistamiset mummoille :)
 Kiitos Lauski kovasti näistä ihanuuksista pelastit minun päiväni :) Lämmintä joulun aikaa kaikille,vielä olisi itsellä aiheena muutamat joulukortit mut sitten tuleekin jo stoppi aiheelle joulukortti,ihana oikein ajatella et sitä tekisi jotain muutakin välillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your comments and your visit my blog :)