keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Vaippakakku!

No niin pikkusiskoni perhe on saanut eilen perheen lisäystä ja niin kuin minä arvelinkin koko raskauden niin tyttöhän se sieltä tuli vaikka itse siskoni oli sitä mieltä että se on toinen poika ihan varmasti joten voitte vain arvata mikä yllätys oli heille kun sieltä tulikin prinsessa :) Ja ai että sitä on itsekkin ihan innoissaan vaikka oma lapsi ei olekkaan kyseessä.

 No minä päätin sitten että teen kauan himoitsemani vaippakakun uudelle tulokkaalle jota menemme perjantaina katsomaan. No ehkä olisi kannattanut hieman harjoitella kyseistä kakkua ennen kun sen tekee ihan siihen asti että se annetaan jollekkin. Visio oli hieno päässä mutta lopputulos melkeinpä ihan kamala,mutta kerta olen tätä tehnyt viimeiset 2h niin päätin että sen annan ja selittelyt sitten vain päälle niin hyvin se menee ;) 
Ehkä pitää vielä tehdä oikeakin kakku hyvityksenä :) 
Kakusta piti tulla vaaleanpuna voittoinen mutta niin kuin näkyy ei ihan onnistunut sekään toteutus tämän kakun suhteen.

Lauran korttihaasteessa olikin sopivasti tällä viikolla aiheena haasta itsesi ja tee jokin uusi juttu mitä et ole koskaan kokeillut ja minusta tämä oli kerrassaan niin mahtava haaste minulle joten pakkohan se on tällä mukaan osallistua..vaikka lopputulos ei ole se mitä hain. Mutta näitä meinaan tehdä muutaman tässä kesän ja syksyn aikana joten eiköhän harjoittelu auta sitten tähänkin asiaan ja syksyllä minulla on tietenkin muutama oikein onnistunut kakku ;)

Kakkuun laitoin yllätyksiä sinne sun tänne ja osa on tuolla sisällä mutta kaikkea kivaa sieltä löytyy vauvalle. On tuttia,sukkaa,pikkuhousuja, helistin,tuttipullo,valokuva albumi,tuttinauha,body setti ja tossut.

Tässä on sitten minun ensimmäinen vaippakakku :)  







Rauhallista iltaa!

7 kommenttia:

  1. Hyvin täytetty kakku. :D Toivottavasti oli makoisa.

    VastaaPoista
  2. Tämähän näyttää tosi upealta ja kaikkea pientä kivaakin mukana:))

    VastaaPoista
  3. mau-ahtava, olen itsekin tehnyt tälläisen!!

    VastaaPoista
  4. Ihan mahtava kakku! Upea idea! *talteen* :D

    VastaaPoista
  5. Mahtavan kakun olet "leiponut"! Nimittäin kyllä minulle olisi tuollainen kelvannut jos joku olisi vauvalahjaksi antanut. Taatusti saajalleen mieluinen yllätys :o)

    VastaaPoista
  6. Tämähän on tosi hieno!
    pitää varmaan myös tehdä, kun kaveri sai prinsessan :)

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva lahja ja kaikkea mukavaa olet sujauttanut mukaan!!!

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)