perjantai 18. toukokuuta 2012

Lauran haaste 35!

Minä jo luulin etten ehtinyt mukaan tähän haasteeseen kun olin eilen ihan sunnuntaissa ,mutta aamulla tajusin että voi hyvänen aika sentään nythän on vasta perjantai :) Ei saisi minun viikko rytmissä olla keskellä viikkoa  pyhäpäiviä kun menee ihan sekaisin. 

Mutta ehdin siis hyvin osallistua kortillani Lauran korttihaasteeseen nro 35 ja aiheena on tällä viikolla oikein mainio eli: KAHVIA, TEETÄ VAI MOLEMPIA?

Itse en kummastakaan pidä eikä siis kuulu minun päivä rutiineihin kumpikaan mutta olen jo piemmän aikaa ajatellut että pitää tehdä teekuppi aiheinen kortti ystävälle joka rakastaa teetä ihan yli kaiken ja juo sitä jatkuvasti. Joten nyt tuli eteen että on pakko tehdä kortti aiheesta. 

No suunnitelma oli maailman hienoin taas kerran mutta mitä mitä mitä taas kävi? No suomeksi sanottuna meni ihan överiksi koko juttu jo tuossa vaiheessa kun leikkasin kuppi mallia :( Ai että otti päähän mutta kerta olin tämän ottanut asiakseni niin loppuun asti sen tein sitten tuossa muodossa missä sen näette. Ei voi hurrata mutta seuraava on sitten parempi lupaan sen!
Korttini näyttää siis tältä "valmiina"

Sataa kaatamalla mutta ei se mitään,lämmintä on siltikin :)

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva idea kupin mallinen kortti ! Kauniin sininen.

    VastaaPoista
  2. Ihanan mallinen ja värinen kortti ja ihanan paljon nuita strassikoristeita, tykkään!

    VastaaPoista
  3. Oi tää on niin kaunis:) Olet sitten oikein strasseja raaskinut tuhlatakin:)
    Mulla olis jossain teekannukuva....vaan enpäs tiedä missä lie oudossa pinossa joten jää nyt sitten väliin tämäkin haaste:)

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)