perjantai 8. toukokuuta 2015

Korttirinki 4/4!

Aina nämä ringit tulee päätökseen enemmin tai myöhemmin ja taas on yksi rinki tiensä päässä. Eija oli viimeisenä lähetys vuorossa ja ihanat matskut kuoresta tulikin alkuviikosta. Tein poikkeuksen kun sain heti kerralla tehtyä kaksi korttia kun yleensä teen sen yhden ja sitten joskus toisen kunhan ehdin mutta nyt on joku into ollut päällä koko viikon ja olen saanut vaikka ja mitä aikaan askartelun saralla :)
 Minä sain tuhlattua kaikkia materiaaleja ja ihan muutama paperin palanen jäi yli jotka meni odottamaan silppulaatikkoon uutta käyttöä.
Minun korttina ovat tässä ja ihan uusi tuttavuus oli tämä leima en ole koskaan nähnyt leimaa ja se on kyllä ihana. Laitan kortteihin sitten jonkun tekstin kun tiedän kenelle ja mihin tarkoitukseen ne menee mutta vielä ei ole tiedossa mihin kortit päätyvät.

Sinisen sävyinen kortti.
 Vihreän sävyinen kortti.
 Itse olen kerrankin tyytyvinen aikaan saannoksiini :)
Mukana menossa oli Apris, Eija ja Enkuli. Käykäähän katsomassa mitä ihanaa muut ovat saaaneet aikaan.Kiitos naiset mukana olosta :)

Ihanaa viikonloppua kaikille :)

4 kommenttia:

  1. Ihania kortteja :)
    Vaaleanpunainen mekko ei tullut minulle mieleen, vaikka pyörittelin kaikkia muita värejä mielessäni. Ringin kivoin juttu onkin just se, että tulee niin erilaisia kortteja samoista matskuista. Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  2. Ihanat kortit. Jospa minäkin saisin toiseen stanssailtua papruja.
    Kiva kun olit mukana ja eiköhän taas oteta jossain vaiheessa uusiksi.
    Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  3. Apua miten ihanat. Minä en näköjään edes tajua, että BigShotillanikin voisin tehdä perhosia ja muuta kivaa. Tuolla se vempain on kaapin kätkössä. Kivasti olet asetellut koristeet. Kyllä minulla on paljon oppimista
    Mukavaa viikonloppua sinulle.

    VastaaPoista
  4. Kerrassaan Upeat kortit; tuo alin niin keveän kaunis ja ihana asettelu!!

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)