perjantai 6. tammikuuta 2012

Villakeiju kortteilu haaste 51!

Villakeijun kortteilu haasteeseen ajattelin osallistua tällä kertaa kun vielä ehti tulla mukaan ja nyt kun kävin kurkkailemassa niin oli aika sopiva aihe minulle,tosin näitä olen tehnyt jo valmiiksi ennen meidän matkaa kun vein tuliaisena joulu terveyhdyksiä,mutta saa kai tällä osallistua kun en ole sitä aikaisemmin julkaissut tai osallistunut kyseisellä työllä mihinkään?! Korjatkaa joku jos olen väärässä :)

Aiheena oli Villakeijun haasteessa tällä kertaa  "tämä minun on pitänyt ptkään toteuttaa mutta se vain on jäänyt tekemättä”

Minun tekeleeni on siis iki ihana tuikkukortti joita olen keväästä asti miettinyt ja miettinyt sekä ihastellut monissa blogeissa ja näitä sitten tein tuossa marraskuussa jo ennen meidän reissua ja vein niitä tosiaan joulu muistamisien merkeissä kaikille. Tuli tehtyä isompia ja vähän pienempiä ja taisin tehdä näitä  kaiken kaikkiaan 10kpl. Osa onnistui paremmin kun toiset ;) Mutta varmasti harjoittelun jälkeen saan ihania luomuksia aikaiseksi..ensi joulua odotellessa ;) Ja tagin teko on mulla varmaan seuraava sellainen mitä voisi harjoitella..
Tein näistä ihan simppeleitä..ja tällä ajattelin nyt olla haasteessa mukana 
vaikkakin joulu tuli ja meni jo :)



1 kommentti:

  1. Tagi on ihana:)
    Nämä ovat kyllä ihan parhaita jouluviemisiä, siis jos ei suklaata lasketa;)
    Kauniit paperit ja lumihiutaleet!

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)