maanantai 10. lokakuuta 2011

Joulu askartelua!

Olen aina tehnyt joulukortit ajoissa ja niin myös tänä vuonna aloitin jo elokuussa korttien suunnittelun ja teon. Ja koska olen niiiiiiiin ihastunut Magnolia leimoihin tulee kaikki tämän vuoden kortiti olemaan Magnolia leimasimella tehtyjä. Netissä olen selaillut blogeja ja ottanut ajatuksia sieltä nähtävistä korteista ja voi että kun on niin ihania ja taiteellia kortteja ollut pilvin pimein blogista toiseen. Tässä on minun ihka ensimmäinen projekti joka kesti ja kesti ja kesti mutta sain kun sainkin valmiiksi 40 omasta mielestäni upeaa korttia. Ihastuin täysin tähän Tilda enkeli leimasimeen  ja se onkin yksi minun ensimmäisiä Magnolia leimasimia.

Joulukortti operaatio alkoikin sitten leikkaamisella..
 ...mittailulla ja tavaroiden etsimisillä...
 Tästä se virallinen urakka sitten alkaa..
 
Käytin korteissä Spellbindersin star stanssia ja niin tykkään näistä Spellbindereistä.
 Ja tässä on tämä Magnolia Tilda jouluenkeli leimasin josta tykkään.
 Tässä muutama leikattu ja leimattu enkeli ja vielä 36 lisää pitäisi tehdä..
 Eka vedos ei ihan onnistunut,mutta menköön harjoitushan tekee mestarin..
 Ja tästä se väritys alkaa..ja voitte uskoa miten meni monta pieleen...
 Tässä muutama jo valmiiksi leimattuna pohja ja vielä 36 lisää :)
Kokeilin ensin vesivärillä tätä pohjan väritystä ja ei tullut hyvä..sitten kokeilin leimasintyynyllä jolla tuputtelin värin ja sai kelvata..
 Tässä vihdoinkin kasa valmiita pohjia..sitten seuraavan vaiheeseen.
 Ja vihdoin ja viimein tässä yksi valmis kortti..
Ja tässä muutama lisää..tälläisiä niistä nyt tuli ja olen ihan tyytyväinen.
 Kaiken kaikkiaan tein näitä jouluenkeli kortteja 40 kpl ja 20 niistä meni tilaukseen ja 20 jätin omaan käyttöön.Myöhemmin tulee lisää joulukortteja mitä olen tehnyt tai vielä tekemässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your comments and your visit my blog :)