sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Lili Of The Valley hääkortti part 2 !

No niin nyt kun vauhtiin päästiin tein tänään valmiiksi toisen tilaus hääkortin ja samalla aiheella mennään kun edellinen johtuen siitä ettei ole kun muutama leimasin mistä valita mitkä sopii häihin..vielä pitäisi tehdä yksi kortti varalle kun ja jos tulee äkki tilanne mutta sitä en ole aloittanut kun hieman on sen kanssa haastetta.

 Tämä hääpari on kyllä niin suloinen joten ei kai se haittaa jos sillä tekee monta samanlaista,eihän ne mene molemmat samalle hääparille :)  Minä otin kyllä ison kasan askartelu juttuja mukaan mutta oikeasti kaikki jotka joutuu harrastamaan tätä samaa mökille mennessään tai kuka mihinkin niin varmaan tietää mikä ongelma se on kun tietää mitä haluaa mutta huomaa juuri sen jutun olen siellä väärässä paikassa. No näillä mennään mitä on tarjolla ja haastetta oli saada tähänkin löytymään sopivia papereita ja muita juttuja jotka vielä jotenkin sointuisi edes yhteen.. olen monet kerrat sellaillut teidän kaikkien ihania blogeja ja niistä löytyy aina kivoja juttuja mutta kun jotain koittaa omassa kortissa soveltaa ei se ole enään niin kivan näköinen :( 

Mutta Hilkka se sanoikin edellisessä postauksesa että taidan olla liian vaatimaton..niin kai se on ettei sitä koskaan ole omaan juttunsa tyytyväinen vaikka kortti olisi kuinka hieno,mutta olen ajatellut että pääasia on että saaja on siitä iloinen kuitenkin vaikka tekijä ei olisi :) Aika harvoin olen omiin tuotoksiini tyytyväinen,mutta uskon että se johtuu ihan siitä että olen halunnut suunnitella jotain ihan erilaista mitä sitten tein!! Miksi en siis tee sellaista mitä olin ajatellut?! Hyvä kysymys..

No joo..vettä sataa mutta sehän on jo tuttua,olihan tuossa hetken jo poutaa ainakin 1h ajan..ja ukkonenkin tuolla jossain kuulostaisi jyrisevän tai sitten on vain jonkun auton jyrinää.. alkava viikko onkin sitten kiireistä aikaa meillä kun on siskon vauvan ristiäiset lauantaina joten joka päivälle on jotain ohjelmaa sen tiimoilta..huomenna menen siskon kanssa etsimään juhlamekkoa siskolle sinne ristiäisiin,toivotaan että löytyy..yleensä kun joku juttu on pakko löytää ei sitä löydy sitten varmasti ollenkaan.

Tässä on korttini joka lähtee myös huomenissa postiin..vaaleanpunaista ja valkoista siitä on tällä kertaa tämä hääkortti tehty :)



Leppoisaa sunnuntaita kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Tämä on kerrassaan upea hääkortti! Vastustamaton! Sä oot liian vaatimaton! Vaikka aillälailla sitä kai oppii aina vain taitavammaksi kun odottaa itseltään paljon :) Mä otan aina väärät askartelukamat mukaan :D Sitten kaikenlisäksi unohtelen niitä jos minnekin ja kotosalla sitten hakkaan päätä pöytään kun hoksaan että vähän on taas lähtökassit tulleet kiireellä pakattua :D

    VastaaPoista
  2. Ihana ja upea on tämäkin kortti!! Itselläni on vähän tuota samaa, että aina löytää jotakin vikaa tekemistään kakuista ja korteista, mies aina tuumaakin että olen kuulemma "turhankin tarkka" :) Siitä kakkupaperista mitä kysyit, niin olin sen käsitellyt leimasin musteella poskipuna siveltimellä huiskien :) Mukavaa viikkoa Tiinu ja nautitaan nyt näistä aurinkoisista päivistä, keskiviikosta eteenpäin on taas luvattu moneksi päiväksi sadetta :o

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)