keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Magnolia arteeni!

Tässä on minun tämän hetkinen kokoelmani Magnolia leimasimia ja vaikka olen niitä haalinnut lisää ja lisää koko ajan jostain tuntuu aina että vielä puuttuu joku ihana mikä on pakko saada omaksi. Jälleen kerran todellakin odotan muutamia leimasimia saapuvaksi joten näyttää siltä että haalin näitä ihanuuksia vain lisää ja lisää.Vielä kun keksisi missä näitä säilytän?!Nyt ne on sulassa sovussa pienessä monitoimikorissa mutta kun eivät enään sinnekkään mahdu joten olen miettinyt muovista matalaa rasiaa mitä sattui löytymään hätä varaksi keittiön kaapista joten ehkä kokeilen sitä systeemiä kunhan jaksan.  
Saapa nähdä missä vaiheessa innostus Magnoliaan loppuu,toivotaan ettei ihan vielä. Ja jos nyt saisi edes tehtyä kaikista sen yhden kortin jota en siis todellakaan ole vielä tehnyt.Muutamia olen käyttänyt ja osaa enemmänkin.Osan olen jo käytettynä ostanutkin. Laskin tuossa kuvatessa että mulla on niitä 39kpl mukaan lukien muutamat teksti leimasimet.Tähän vuodenaikaan nähden suosikkeja ovat tuo lumiukko leimasin,enkelit eri muodoissa ja seuraavaksi kokeilen Tildaa kauhan kanssa. Muffinssi leimasinkin oli ihanan suloinen ja siitä tein tai sekin kortti on vielä kesken joten pakko sanoa että teen siitä kuvasta kortin pikkusiskoni syntymäpäiville.Toivottavasti ehtii valmistua ennen synttäripäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your comments and your visit my blog :)