torstai 30. tammikuuta 2014

Korttirinki 3/4!

Hip heijaa vihdoin ja viimein minäkin sain korttini valmiiksi Sarin matskuista. Olimme reissussa ja tulimme myöhään tiistaina illalla ja luojan kiitos olin käynyt kurkkimassa mitä muut olivat saaneet Sarin matskuista aikaan sillä siellä oli pieni toive et näistä matskuista tehtäisiin taittelukortti! Siis mikä ihme oli mun eka ajatus sillä eipä ole itsellä tullut tehtyä vastaavia koskaan. Nyt olen äärettömän iloinen et kävin kurkkailemassa minkälaiset matskut oli odottamassa,nyt mulla oli koko pitkä automatka aikaa etsiä netistä taittelumalleja. Jostain syystä joko etsin vääristä paikoista tai en osannut kuukkelia käyttää sillä todella huonosti löysin mitään. Onneksi lopulta löysin kaksi mallia ja olin todella tyytyväinen saldoon. Myöhään tiistaina sitten päätin luottavaisin mielin aloittaa taittelun..no joo eihän se mennyt ihan oppikirjan mukaan taas ja loppu peleissä mieheni on taitellut minulle tämän mallin ohjeen mukaan minkä hänelle annoin :) Mulla meni valehtelematta sen 10 korttipohjaa hukkaan kun mikään ei onnistut. Ei olisi pitänyt luottaa taitoihini vaan esim harjoitella paperilla ensin,no ensi kerralla sitten olen viisaampi.Leimakuviakin sain kaiksi pilalle kun jotenkin mun tussit sotki musteen sekaisin paperilla ja vähän on tässäkin kuvassa leima värjäännyt,mut näillä mennään.

Apriksen ystisrinki siis menossa ja tällä kertaa lähetys vuorossa oli Sari ja voi mitkä matskut sieltä tuli ja pitää heti pyytää anteeksi kun ekan kerran mun kortissa on aika vähän käytetty materiaaleja ja suurin osa on pöydällä kun en niitä mitenkään saanut mahdutettua. Yks paperi mikä oli setissä meni ihan piloille, kun koitin siitä värkkäillä kaikkea kivaa,joten siitä ei tullut kun silppua :(
Tälläinen kuori odotti postilaatikossa:
Ja tässä on  minun tekeleeni,ja voi itku sentään kun tämä oli minulle vaikea tehtävä ja olen todella pettynyt kun jätin niin paljon matskuja pois kortista ja olen todella pettynyt korttiinkin  :(  Muut ovat jo ahkeroineet omansa aika päiviä sitten joten minä olen viimeinen joka saanut korttinsa valmiiksi.

Minä olinkin sitten viimeisenä matskujen lähetys vuorossa ja toivon mukaan kaikki leidit ovat omat kuorensa saaneet tällä viikolla,ainakin Apris oli jo korttinsa tehnyt :)  Menossa mukana ovat Sari,Jaanuska ja Apris.Uusi rinki on alkamassa joten eivät nämä ringit tähän lopu ;)

Ihanaista torstaita kaikille!

3 kommenttia:

  1. Kiitos Tiinu kun otit haasteen vastaa Ü Hieno tuosta kortista tuli!
    Mie varmaan saan tehtyä kortin vasta sunnuntaina siun materiaaleista, perille tulivat jo tiistaina. Kädet vallan syyhyää et pääsee askartelemaan :)

    VastaaPoista
  2. Korttisihan on aivan ihana! Ja mukavaahan se on, että on mies-kultakin päässyt osallistumaan! ;) Minustahan sinä olet saanut todella paljon matskuja tähän käytettyä.. itselläni meinasi todella olla vaikeuksia saada niitä mahtumaan korttiini. Ja kyllähän niitä jäikin aika paljon käyttämättä. :/ Tuo sammakon kehys näyttää tosi kivalta... ja kivasti sait nuo pienet stanssatut pyörylät mukaan. Ne tuottivat minulle varmaankin eniten pään vaivaa. :)

    Sain kuoresi huikean ihanine sisältöineen jo tiistaina ja hyvin pääsinkin heti vauhtiin kortin teossa. Nyt se odottaakin tuolla pöydällä oikeastaan viimeisiä liimailuja vaille valmiina. Yritän ennättää saada sen huomenna valmiiksi ja postattua blogiinkin asti. :)

    VastaaPoista
  3. Nyt olet kyllä liian kriittinen itseäsi kohtaan. Korttisi on todella kaunis ja kivasti olet materiaaleja käyttänyt.

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)