sunnuntai 22. lokakuuta 2017

Joulukorttirinki 4/4!

Viimeistä taas viedään tässä meidän jouluringissä.Minä olin materiaalien lähetys vuorossa tällä kertaa.Laitoinkin varmaan ensimmäistä kertaa sellaiset materiaalit missä ei ole leimakuvaa ollenkaan mukana..jännityksellä odotan mitä muut saavat aikaan :) 
Kun Apris huuteli halukkuutta osallistumisesta rinkiin olin ihan innoissani ja vielä kun pääsin mukaan olin super iloinen.Samantien kasasin materiaalit ja tiesin heti mitä laitan kuoreen.Olen ostanut tämän stanssi setin yli vuosi sitten sillä periaatteella että tämä on pakko saada,jotta pääsen tekemään ihania joulukortteja,mutta toisin kävi sillä käytän tätä ensimmäistä kertaa vasta nyt.

Korttia oli aika haastava tehdä kun eipä ole oikein tullut tehtyä pelkillä stansseilla mitään. Idea oli päässä vähän taas erilainen mitä valmis kortti,mutta kun oikein harjoittelee voi joku kerta  olla korttikin sellainen mikä oli tarkoitus :)
Sain käytettyä kaikkia muita paitsi tyttö koriste jäi vielä odottamaan parempaa kertaa.Sai näitä kyllä pyöritellä hetken aikaa :) Tein vielä ruskean paperin toisesta puolesta tuollaisen lumihangen tekeleen kun sattui jäämään vähän paperia yli..samalla päätin että pitäisi jostain löytää oikea lumihanki stanssi.
Tässäpä on minun valmis korttini tällä kertaa ja julkaisen sen jo nyt kun olemme lähdössä syyslomareissulle.

Mukana menossa tässä ringissä oli Apris,Pirjo ja Marika.Kiitos naisille mukana olosta,ihania kortteja teitte jokainen ja taas tuli monta uutta ideaa mieleen kun teidän muiden kortteja ihasteli kerta toisensa jälkeen :)


4 kommenttia:

  1. Kiitos ihanista materiaaleista. Korttisi on kertakaikkisen ihana, ihanan luminen. Minulla kortti vielä kuivumassa ja odottamassa lisää lunta :)

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihana kortti, aivan upea♥ Minä klikkasinkin itseni sinulle lukijaksi, kiva päästä ihastelemaan kädenjälkiäsi:) Mukavaa sunnuntaita sinne!

    VastaaPoista
  3. Upea kortti! Kaikki osaset kohdallaan ja ihanan jouluinen tunnelma.

    VastaaPoista
  4. Korttisi on kuin karkki; syötävän ihana!
    Kiitos ihanista materiaaleista, jotka jälleen kerran opettivat uutta - että nämä ringit ovat koukuttavia!!

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)