torstai 23. huhtikuuta 2015

Korttirinki 2/4

Tällä viikolla postilaatikkoon tipahti uudet matskut ja aamulla niitä pääsin työstämään. Oli jotenkin vaikeaa minulle tällä kertaa,mutta niin kuin aina oli mielessä lopulta ihan ok ajatus päässä ja tottakai se on ihan eri mikä on lopputulos :) 
Leimasin oli ihana ja minulle ihan uusi tuttavuus. 

Tässä on kuoren sisältö kaikkineen päivineen.
 Ja tässä on minun luomus tällä kertaa. Minä olenkin sitten seuraavana lähetys vuorossa ja tuttuun tapaan olen ehtinyt kolme kertaa jo muuttaa mitä sinne kuoreen laitan,mutta nyt olen jo kuoret sulkenut joten jospa näillä nyt mentäisiin tällä kertaa.

Minun valmis korttini on tässä,jotenkin on vähän sekaisen oloinen mutta ei voi mitään.
Mukana menossa ovat Eija,Apris ja Enkuli,käykäähän katsomassa joko he ovat saanet jotain valmiiksi :) Nimeä klikkaamalla pääsette heidän sivuilleen.Itse pidän kovasti kun tulee niin erilaisia tuotoksia aina meiltä kaikilta.

Tänään piti olla sateista ja myrskyä!! No ei ole ainakaan meillä ollut ja ei haittaa yhtään sillä aurinko on paistanut täydeltä terältä koko päivän. Ihanaa loppuviikkoa kaikille :)

4 kommenttia:

  1. Ihana Bildmålarnan tyttönen. Tuohan olisi hyvä kuva musiikinharrastajatyttösten kortteihin. Enpä ole leimana ajatellutkaan, mutta valmiista kortista sen älyää. Tykkään tästä kortista (vaikka sinisiä sävyjä onkin Ü)

    VastaaPoista
  2. Tulipa matskuistani kaunis kortti. Jännää nähdä, miten erilaisia kortteja teemme samoista paperinpalasista. Harmittaa, ettei minulla ole leikkuria ja jokainen joutuu näkemään leikkaamisessa niin paljon vaivaa. Hyvinpä tuo taitavalta on onnistunut.

    VastaaPoista
  3. Kaunis kortti :)
    Meillä myrskysi oikein kunnolla. Sähköt katkesivat samantien, kun olin päässyt askartelutilaani. Kortti jäi kesken, kun pienestä ikkunasta ei tullu päivänvaloa tarpeeksi, viikonloppuna sitten teen loppuun :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis kortti. Kivasti olet sommitellut kukat ja sopii hyvin tuo kukkanauha ruusujen keskelle. Minä laitoin sen yksikseen olemaan. Hauskaa taasen, miten niin erilaisia kortteja olemme tehneet.

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)