lauantai 29. marraskuuta 2014

Joulurinki 3/4!

Minun vuoroni oli lähettää tällä viikolla materiaalit ja taas laitoin ihan sellaisen väriset materiaalit jotka eivät ole minun väriset :) Siskoni aina sanoo että ei saisi sanoa että on tyttö tai poika värejä tai joku väri ei ole oman näköinen mutta aina minä sorrun siihen ;) 

Leimakuva on minulle uusi tuttavuus ja ostin sen kirppikseltä joku aika sitten muutaman muun leiman kanssa mutta en tiedä valmistajaa joten jos on jollain tietoa saa vinkata kenen mahtaa olla tuo pukki leimasin. 

Hieno visio oli minulla taas kun aloitin kortin teon ja joka kerta saan lopputulosta katsellessa ihmetellä että miten se voikin muuttua korttia tehdessä ihan erilaiseksi. Tässäkin aika moni asia meni vinoon ja kieroon tuttuun tapaan :) 
 Sisäpuolenkin koristelin tällä kertaa :)
Ja tässä vielä kirjekuoren sisältö,unohdin naisilta saatekirjeet kokonaan tästä kuoresta pois joten piti meilin kautta sitten koittaa selittää mitä kuoressa olikaan mukana.
Menossa mukana ovat edelleen Apris,Sari ja Zirkonellan Minna :) Jälleen on tullut viimeisten materiaalien odotuksen aika ja ensi viikolla Minna olisi vuorossa  ja sitten onkin taas päätökseen saatu tämäkin joulurinki. Minä ajattelin että odotan kunnes joku saa julkaistua kortin ensin mutta enpäs jaksanut vaan päätin laittaa korttini jo julkaisuun.

Mahtavaa viikonloppua kaikille ja ihanaa päivää :)

1 kommentti:

  1. Kiitokset kivoista materiaaleista.
    Korttisi on ihana ja kiva on myös sisäpuolen käsittely. Minulta valmistui kaksi aika simppeliä korttia.

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)