keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Joulukortti 20!

Hitaasti mutta varmasti tulee näitä joukortteja mut kyllä se alkaa tässä vaiheessa jo tuntumaan puulta koko korttien teko aiheesta joulu,ehkä pitäisi oikeasti aloittaa vuoden alusta tekemään joulukortteja et saisi sitten aina vuoden lopussa sen tarvittavan määrän kortteja valmiiksi. Nyt taitaa kohta käydä niin et mun pitää tehdä ihan jotain perus kortteja ilman kikkailuja mutta kortteja nekin taitaa olla vaikka olisi vain yksinkertaisia kortteja :)

Mutta tässä lumiukko joulukortti joka on vasta minun 20 kortti aiheesta joulu ja sain päivällä tämän valmiiksi,tämäkin on lojunut kauhean kauan keskeneräisenä mutta nyt se on valmis vihdoinkin ja ei kun lapset nukkumaan ja korttipöydän ääreen :)
Meillä se oli aamulla jo -20 astetta pakkasta ja voi kiesus kun oli kylmää,minä kun en ole yhtään talvi ihminen niin onhan tämä suomen pitkä talvi aika kamalaa minulle.

Mukavaa iltaa kaikille ja askarteluintoa :)

2 kommenttia:

  1. Suloinen lumiukko kortti :) Samoin,aikalailla pakkopullaa joulukorttien teko on. Ja minä kun elokuussa ajattelin että nyt kun aloitan niin ei varmana kiire tule..ja kattia kanssa! Ja vieläpä aloin tahkota nuorimmaisen tarhatädeille muistamisia.. ihan kuin ei helpommalla mukamas pääsis :D Askartelun täyteistä iltaa :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis kortti! Kiitos, kun osallistuit Stampavie and More -haasteeseen! :)

    Marja
    Stampavie and More DT
    http://tahrojakuviopaperilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)